BMW i

MER ÄN BARA EN PARTNER.

Det finns många skäl att välja BMW i.

Lika många som det finns definitioner av dagens behov av rörlighet och flexibilitet. Tack vare produkterna och tjänsterna från BMW i kan vi möta de här utmaningarna med visionära lösningar. Ett exempel är återförsäljarnätet för BMW i som ger dig som kund personlig hjälp och och det stöd du behöver i samband med köpet.
Om du har frågor före, under eller efter bilköpet kan du kontakta vår kundservice eller vända dig till specialisterna hos din BMW i Agent – tanken bakom konceptet är lika lovande som framtiden: du ska kunna kontakta BMW i var du än är.

BMW i Services.

Kundtjänsten BMW i Services är perfekt anpassade för att möta dinabehov och önskemål. När du har frågor om något som rör BMW i, har du alltid tillgång till direkt och personlig experthjälp.
BMW i Services når du måndag-fredag mellan kl 09.00 och 16.00 på telefon 0200-22 82 00. Du kan också skicka e-post till kundtjanst@bmw-i.se.

ETT NÄTVERK AV UTVALDA PARTNER.

BMW i8 tillhandahålles via utvalda BMW i Agenter. Dessa återförsäljare är specialutbildade och fungerar som kontaktpersoner för alla tjänster som rör BMW i, såsom service, mobilitetstjänster och BMW i ConnectedDrive-tjänster. Du får därmed allt du behöver veta om BMW i från en och samma kompetenta leverantör.

BMW FINANCIAL SERVICES ELECTRIFY PROGRAM.

Det här är ett program som omfattar attraktiva lösningar för finansiering, leasing, försäkring, bilrelaterad service och mobilitetstjänster, speciellt anpassade för dig som har en plug-in-hybrid eller elbil.
Mer information och ett personligt erbjudande får du hos din BMW i Agent.*
*Observera att erbjudanden från BMW Financial Services och BMW Add-on Mobility kan variera mellan olika länder.